Szukaj na tym blogu

Printfriendly

środa, 26 stycznia 2011

Pita z warzywami i nie tylko

Ponieważ moje dziecię nie zawsze chce zjeść kanapkę postanowiłam że wszystko co na kanapce może też się znaleźć w picie i pokochał to jako śniadanie i drugie śniadanie. W pitę można wrzucić wszystko co się lubi ale ja ją robię tak...

Składniki:

- pita
- awokado
- pomidor
- ogórek
- sałata
- żółty ser
- ulubiona wędlina

Sposób przygotowania:

Pitę należy podpiec w piekarniku około 2 minut najlepiej na funkcji grill. Składniki kroimy w drobną kostkę i mieszamy ze sobą (można doprawić ulubionym ziołem lub solą i pieprzem). Przekrajmy pitę na pół, ja nakładam do środka troszkę masełka a potem całą resztę składników. Można dodać ulubiony sos ja uwielbiam to jeść z sosem czosnkowym. Życzę smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Orange